Język: Przejdź do:
Jeśli chcesz znaleźć w naszym serwisie interesujące Cię informacje skorzystaj z wyszukiwarki

Naczepy z ruchomą podłogą

3-osiowa naczepa typ RSA3 z ruchomą podłogą Cargo Floor

   

W kooperacji z firmą Reisch Fahrzeugbau GmbH rozpoczęliśmy budowę naczep samowyładowczych z przesuwnymi panelami podłogowymi . Zaletą naszego produktu jest możliwość łatwego załadunku i wyładunku materiałów zarówno sypkich, jak i umieszczonych na paletach. Pojazdy tego typu ze względu na ich uniwersalność i wysokie walory użytkowe (pojemność, ładowność) znalazły szerokie zastosowanie w transporcie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firmy Reisch w budowie pojazdów oraz doświadczeniu naszej firmy w produkcji ich zabudów otrzymujecie Państwo produkt najwyższej jakości.

Naczepa posiada świadectwo homologacji wydane przez Ministerstwo Infrastruktury
   
     
     

Dane techniczne:

   

Dopuszczalny ciężar całkowity

35.000 kg

Nacisk na siodło

11.000 kg

Nacisk na osie

24.000 kg

Ciężar własny wg DIN 70020

ok. 7.700 kg

Ładowność wg DIN 70020

ok. 27.300 kg

Wymiary naczepy

ok. 13.530 x 2.470 mm

Wysokość całkowita (z /bez obciążenia)

max 3.970 / 4.000 mm

Wysokość ścian (przód/środek/tył)

ok. 2.685/ 2.742/ 2.800mm

Objętość ładunkowa

ok. 91,7 m3

Podłoga – grubość

6 mm

Ściany – grubość 

30/3/2 mm

Osie

SAF Intradisc - Plus II – Integral, lub BPW ECO-PLUS-2

Felgi  

stalowe, 11,75x22,5 / 10 śrub

Ogumienie

385/65 R 22,5; 160J

                                                                                                            
     

Podwozie

Rama: stal konstrukcyjna drobnoziarnista. Wzmocniona podłużnica z belkami poprzecznymi. Płyta sprzęgu z wymiennym 2-calowymi sworzniem królewskim. Obustronne boczne zabezpieczenia przeciwnajazdowe składane i zamykane. Zintegrowane zderzak tylny zgodnie z wymogami UE.

Podpory: mechaniczne dwuzakresowe nogi podporowe, produkcja JOST

Osie i zawieszenie: 9-cio tonowe osie z pneumatycznym zawieszeniem bez urządzenia do podnoszenia i opuszczania, z hamulcami bębnowymi, bezazbestowymi okładzinami

Koła i opony: felgi stalowe, z ogumieniem zgodnie z danymi techn.

Błotniki: z tworzywa sztucznego z chlapaczami

Układ hamulcowy: automatyczne hydrauliczne hamulce wszystkich kół zgodnie z wymogami UE. Hamulec postojowy sprężynowy. 2 podłączenia hamulcowe z przodu. EBS 2S/2M (bez kabla do ciągnika)

Instalacja elektryczna: zgodnie z wymogami UE – 24 V. Światła tylne zespolone ze światłem cofania, przeciwmgielnym, oraz trójkątami odblaskowymi. 2 gniazda przyłączeniowe z przodu. Bez przewodu łączącego z ciągnikiem

Umiejscowienie złączy hydraulicznych i oświetlenia: z przodu na ścianie przedniej na wys. ok. 700mm

Wyposażenie dodatkowe podwozia: 2 kliny z uchwytem. Wyciągana drabinka z tyłu po prawej stronie.

Lakierowanie: podwozie gruntowane i lakierowane dwuskładnikowo, części plastikowe nielakierowane.

   
     

Zabudowa (nielakierowana)

Podłoga: oryginalna podłoga CARGO-FLOOR z systemem „E” włącznie ze sterowaniem kablowym, składająca się z 21 profili aluminiowych, skok ok. 200 mm z elektrycznie sterowaną zmianą kierunku.

Ściana przednia: profile aluminiowe

Ściany boczne: profile aluminiowe ze specjalnym profilem górnym ze zintegrowaną prowadnicą do ściany współbieżnej

Klapa: rama stalowa z gładkimi drzwiami dwuskrzydłowymi z profili aluminiowych z uszczelką gumową i zawiasami (z w zależności od wysokości wewnętrznej do 5 szt.) oraz 2 zamknięciami kontenerowymi na skrzydło. Nad drzwiami belka tylna uchylna z zamkiem i daszkiem.

Dach/ plandeka: 3 zawieszane belki. Zwijana plandeka PCV (zamocowana po prawej stronie w kierunku jazdy) z listwą aluminiową, korbą, 4 pasami z dystansami i naciągiem

Wyposażenie: stały podest roboczy na ścianie przedniej z drabinką po lewej stronie w kierunku jazdy i poręczą do obsługi plandeki.

   
 
 
   
     
   

Wyposażenie dodatkowe:

  • automatyczne podnoszenie pierwszej osi sterowane poprzez EBS ze zintegrowanym wspomaganiem ruszania dla odciążenia pierwszej osi w stanie załadowanym do prędkości max 30 km/h i maksymalnym przeciążeniu pozostałych osi nie więcej niż 30%, elektrycznie włączane z kabiny kierowcy, (w kabinie musi się znajdować włącznik z podłączeniem do gniazda przyłączeniowego do obsługi wspomagania ruszania i opuszczania osi – PIN 11 przy 15-styk./ PIN 58L przy 7-styk.)
  • opuszczanie i podnoszenie zawieszenia pneumatycznego z zaworem ręcznym
  • koło zapasowe na feldze stalowej
  • błotniki z tworzywa sztucznego na trzech osiach (z matami antyodpryskowymi)
  • układ hamulcowy z EBS (elektroniczny system hamowania) oraz RSS (Wabco-Roll-Stability Support = elektroniczne wspomaganie stabilizacji przechyłu) - zasilanie elektryczne ruchomej podłogi poprzez światła postojowe
  • 2 x 7-stykowe złącze elektr. z przodu
  • dodatkowe 15-stykowe złącze elektr. z przodu
  • kosz na koło zapasowe (montaż przed agregatem po prawej stronie w kierunku jazdy)
  • skrzynka narzędziowa z PCV ok. 800x500x500 mm (szer. x wy.s x głęb.) zamykana(montaż za agregatem osi po lewej stronie w kierunku jazdy)
  • składana pokrywa ochronna na tylne światła z blachy stalowej 3 mm
  • drabinka aluminiowa, dł. ok. 2.950 mm (10 szczebli) z zamykanym mocowaniem (mocowanie z przodu na podłużnicy po prawej stronie w kierunku jazdy)
  • uchwyt na miotłę, szuflę itp. składający się z 2 składanych uchwytów z zamknięciem(montaż z przodu na podłużnicy po lewej stronie w kierunku jazdy)
  • hydraulicznie napędzana podłoga CARGO-FLOOR typ CF 500 SL-2 z 21 profilami aluminiowymi, z elektrycznym przełącznikiem kierunku przesuwu, włącznie ze sterowaniem (kabel 6 mb). Wymagane ciśnienie robocze 250 bar. Max. wydajność pompy oleju 110 l/min.
  • profile podłogowe o grubości 6mm z ryflowaną powierzchnią
  • współbieżna ściana z profili aluminiowych z ryglowaniem z przodu, włącznie z wleczoną plandeką ze wzmocnionego materiału i bocznymi szczotkami(odległość do podłogi z przodu ok. 100mm – plandeka o długości ok. 1600 mm)
  • wpuszczone w ramę wewnętrzną chowane szczelne uchwyty/ haki do mocowania ładunku (rozmieszczenie: pierwsza para ok. 500mm od ściany przedniej, ostatnia para ok. 500mm w drzwiach, pozostałe w równych odstępach) 12 par
  • odblaskowe tablice ostrzegawcze (2 szt. po 197x566 mm) dla naczep/ przyczep wg ECE 70

Aluform Sp. z o.o.
Aleja Wolności 18
58-530 Kowary
NIP PL-6110203919
REGON: 230175649
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu
IX Wydział Gospodarczy
KRS Nr: 0000025143
Kapitał zakładowy 1.356.000,00 PLN
– zapłacony w całości

Projekt i wykonanie Web Media Consulting